Dr. Indrė Radavičienė

VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto mokslininkė

Pastaruosius dešimt metų konsultuoju EU ir US įmones, formuoju kainodaros strategijas, paremtas elgsenos kainodaros tyrimais. Elgsenos kainodaros tema parengiau ir apgyniau disertaciją, atlieku mokslo tyrimus, kurie atskleidžia didelį kainos poveikį žmogaus emocinei reakcijai, prekės ar paslaugos kokybės suvokimui, kainos sąžiningumo suvokimui. Tvirtai galima teigti, kad kaina yra galingas stimulas pirkėjo elgsenai, jo sprendimams. Svarbu suprasti, kad kaina turi komunikuoti prekės vertę vartotojui. Mano misija yra surasti pagrindines prekės vertės savybes ir sukurti pelningiausią kainos pasiūlymą organizacijoms ir vertingiausią pasiūlymą pirkėjui. Vietoj fokuso į kaštus, paklauskime, kokią vertę ir naudą kuria kainos pasiūlymas pirkėjui.

11:30–12:30

Sekmadienis 11.21

Kainos galia! Kokią įtaką kainos daro mūsų sprendimams?

Ar žinojote, kad kaina yra stiprus stimulas, kuris pirkėją motyvuoja pirkti? Kokios emocijos žmogų užvaldo, kai pamato didelę kainos nuolaidą? Kada kaina tampa kontroliuojanti mūsų elgesį, o kada ji yra nepastebima. Kaip pirkėjas suvokia vertę?  Kaip kuriami patrauklūs kainos pasiūlymai? Išlukštenkime kainos psichologiją ir būkime sąmoningesni pirkėjai!